fbpx

Način i uvjeti dostave za Hrvatsku:

  1. Dostava DPD za pakete do 10 kg i do 1,0 m iznosi 5,00 € za plaćanje po predračunu, avansu ili plaćanje karticama   preko
  2. Za plaćanje paketa pouzećem dodatno +2,90 .
  3. Za pakete koje šaljemo na otoke do 10 kg i više 1,0 m (koji nisu povezani mostom) iznosi 12,00 €, a pouzećem 14,90€
  4. Slanje paketa u PAKETOMAT- BOX NOW samo za male i lake pakete  2,75 €,  ali samo uz plaćanja avansom ili karticama preko vivawaleta (POUZEĆEM nije moguće slati u paketomat BOX NOW)

Šaljemo prema potrebi izvan HR, ali samo u zemlje EU, poštarina DPD iznosi 30.- € za mali paket za prethodno plaćenu robu po ponudi.

Fiksni tečaj  7,53450 kn za 1 € konverzije koristi se od 5. rujna 2022. za dvojno iskazivanje cijena, a od 1. siječnja 2023. primjenjuje se kao fiksni tečaj po kojem se kuna zamjenjuje eurom.

Od 2021.god. omogućeno vam je ONLINE plaćanje karticama Mastercard®, Maestro®, Visa® i Diners® dostavnoj službi DPD   – WSPay,

ali samo za pakete do 3o kg koje dostavlja  dostava, (a peći i kotlove možete plaćati samo po predračunu, karticama    preko 

Primjer: e-maila koji dobijete od DPD

                               

 

Dostava paketa se vrši putem kurirske službe u roku od 24-48 sata od dana narudžbe i uplate ili prema dogovoru.
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu.
Osobno preuzimanje paketa u našem skladištu u Prelogu, Dr. Ive Kečkeša 1, PRELOG je besplatno i uz prethodno dogovoreni termin.

Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite je li roba spremna za preuzimanje na broj telefona 095 198 1380, a prilikom preuzimanja donesite kopiju uplatnice ili narudžbu na našem pelet shopu ili kod nas platite karticama  gotovinsko plaćanje ne prihvaćamo.

OBAVEZA kupca je da prilikom preuzimanja PAKETA ILI POŠILJKE  provjeriti eventualna vanjska oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom kuriru koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva velika vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu, te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Naknadne reklamacije bez papirnatog reklamacijskog naloga nažalost ne možemo priznati jer nama kurirska služba ne priznaje bez zapisnika.

 

 

 

Ako je paket kojim slučajem došao do kupca oštećen a vi ne prijavite odmah štetu a utvrdi se kasnije neki lom, nažalost vi samo snosite sve troškove. Vi ste u obavezni pregledati paket i odmah reagirati prilikom preuzimanja paketa.

2. Dostava za sve peći i kotlove te dimovodni program + ostala teža ili van-gabaritna voluminozna roba.
Distribucija pošiljaka se vrši LAGERMAX  i  paketna DPD dostavnom službom od “vrata do vrata” radnim danom, isporuka je moguća do mjesta do kojeg se može prići kamionom s rampom ili dostavnim vozilom. Cijene dostave se naplaćuju a prema težini ili volumenu dostavljene robe. Nije moguće plaćanje pouzećem(LAGERMAX), osim manjih paketa do 30 kg koje šaljemo dostavnom službom DPD.

Cijene za posebne pakete-pošiljke izvan paketnih gabarita se posebno naplaćuje izvan cjenika, te distribucija na otoke a prema vrsti paketa i načinu plaćanja a po upitu.

Prijevoznici trenutno mijenjaju cijene tjedno i stoga mi zadržavamo pravo da sukladno time i mi promijenimo naše cijene.
– cijene dostave na upit

Osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu je besplatno ali obavezno prema najavi i dogovorenom terminu dolaska.

Način naručivanja na web-shop-u:

  • Odaberite željene proizvode iz naše ponude i dodajte ih u košaricu
  • Provjerite sadržaj vaše košarice i kada ste unijeli sve proizvode u željenim količina i kliknite na Plaćanje
  • Odaberite da li želite kupovati kao registrirani kupac ili kao gost.
  • Unesite sve vaše podatke i adresu za plaćanje i dostavu
  • Imate mogućnost izabrati vrstu plaćanja-pouzećem ili plaćanje uplatnicom (koju dobijete na e-mail sa kodom za uplatu)
  • Postoji mogućnost za izabrati vrstu dostave sa pouzećem ili sa vašom uplatom.
  • Nažalost ne postoji mogućnost plaćanja kreditnim karticama iz razloga jer nismo u sustavu fiskalizacije.
  • Pritisnite Naruči kako bi poslali svoju narudžbu.
  • Nakon primitka našeg e-maila izvršite uplatu sa podacima koje ste dobili. Poziv na broj: 00 te broj narudžbe
  • Krajnji rok za dostavu naručenih proizvoda je 14 dana ili prema zajedničkom dogovoru.
  • Ili nas kontaktirajte na GSM: 095 1981 380
  • Ili pošaljite vaše želje na naš e-mail: peletshop@bygreen.hr

POVRAT ROBE je moguće na nekorištenu robu u roku 14 dana od dana primitka i samo u orginalnoj neoštećenoj ambalaži.

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je potrošaču roba predana u posjed.
Da bi mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, prvo kupac mora obavijestiti BYGREEN d.o.o. o svojoj odluci
o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to putem ovog obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge izjave
kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, poslane poštom ili elektroničkom poštom na naš e-mail: peletshop@bygreen.hr
(u kojoj su navedeni ime i prezime, adresa, broj telefona i adresa elektroničke pošte, te ugovor/narudžba koji potrošač raskida).
U slučaju jednostranog raskida ugovora potrošač snosi izravne troškove povrata robe, i dužan je vratiti robu tvrtki BYGREEN d.o.o.. neoštećenu,
bez nepotrebnog odgađanja, putem pružatelja poštanskih usluga, zajedno s računom, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora trgovcu.
Smatra se daje potrošač izvršio svoju obvezu na vrijeme, ako je prije isteka navedenog roka poslao robu trgovcu.
Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
BYGREEN d.o.o. dužan je bez odgađanja, a najduže u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti potrošača o jednostranom raskidu ugovora, vratiti potrošaču što je platio, ali ne prije nego što joj roba bude vraćena.
Povrat novca bit će vraćena na IBAN račun kupca u njegovoj banci. Ne radimo sa gotovinom.
U slučaju da je roba koju potrošač vraća oštećena i nije za daljnju prodaju BYGREEN d.o.o. nije obvezan prihvatiti povrat takve robe.
U slučaju da je na robi rukovanjem potrošača umanjena vrijednost, BYGREEN d.o.o. ima pravo na umanjenje iznosa koji vraća potrošaču.

Prodajna i servisna mjesta za TERMOMONT peći i kotlova na pelete

1. ZAGREB i okolica

BYGREEN PELET SHOP&SERVIS

Dr.Ive Kečkeša 1, PRELOG

Tel: 095 198 1380

Serviser: Željko Krobot

 

2. DELNICE, RIJEKA, ISTRA, GORSKI KOTAR, KVARNER i okolica

logo jpg manji

EKO-PEĆI d.o.o.
Delnice
Serviser: Ivan Mihelčić
e-mail: info@eko-peci.hr
Tel. 095 333-8-333
http://www.eko-peci.hr

 

3. POTRČKOZADAR  i okolica

Serviser: Zdrilić Antonio

Poličnik

tel: 092 382 4386

e-mail: prodaja@potrckozadar.com

 

4. Međimurje, Zagorje i Koprivnica, Zagreb, Sisak, Petrinja..

BYGREEN PELET SHOP&SERVIS

Dr.Ive Kečkeša 1, PRELOG

Tel: 095 198 1380

Serviser: Željko Krobot

 

5. JELIĆ obrt – servisno prodajni obrt za pelet program GOSPIĆ, LIKA i okolica

Vl. JELIĆ MARIJAN

K. Tomislava 34, GOSPIĆ

Tel. 098 941 7434 (VIBER  i  WhatsApp)

e-mail: marijan.jelic@gmail.com

 

6. PLAVI SJAJ d.o.o. -servis te prodaja peći i kotlova na pelet za područje SPLITA i okolice

Serviser:  Miljak Mate

SPLIT, Velebitska 110

tel. 091 521 3590  (VIBER  i  WhatsApp)

e-mail: plavisjaj1999@gmail.com

 

Natrag na vrh