SERVIS PEĆI I KOTLOVA NA PELET
Servisiramo te popravljamo većinu peći i kotlova na pelet koje se proizvode u našem susjedstvu ili u EU
-ne servisiramo kineske peći ili kineskog porijekla te kotlove na plamenike.
Uvozimo, distribuiramo te servisiramo peći i kotlove od TERMOMONT-a za koje imamo na lageru sve potrebne dijelove te 13 god. iskustvo.
Posebno smo obučeni za popravak svih ECOSPAR peći i kotlova. (SOLARA, TUKANA, KARINA, GEMINI, MINIMA, ALBA, AURIGA, MAXIMA…) sa više od 13 god. iskustva.
Prema potrebi servisiramo te popravljamo peći i kotlove od drugih proizvođača LAFAT, STILMETAL, MBS, ALFAPLAM, NORDICA EXTRA FLAME, Eva Calor...
Za Bosch Solid Air 10 kW, Bosch Solid Water 20 kW smo ovlašteni serviseri.
Vršimo puštanja u pogon uz ovjeru jamstva te servis i rezervne dijelove za peći i kotlova na pelet. (INTERIO, PELLING, ECOLOGIC..)
U cijenu servisa nije uračunat IZLAZAK NA TEREN (iz grada Prelog-a, i povratak) 0,50 €/km, te rezervni dijelovi koji se moraju mijenjati prilikom samog servisa tj. u tom slučaju popravka.
Više informacija na GSM, VIBER, WhatsApp: 095 198 1380 Željko Krobot
Radno vrijeme: ponedjeljak-petak – 08.00 – 16.00 – molimo vas da poštujte naše radno vrijeme
SVE VAŠE UPITE MOŽETE POSLATI na SMS, info@bygreen.hr ili na VIBER, WhatsApp
HITNI SERVIS, POPRAVAK, PUŠTANJE U POGON TE OBUKU ..naplaćujemo posebno
Ne popravljamo peći i kotlove ONLINE ili preko TELEFONA, a servisne informacije i pomoć dajemo samo našim kupcima unutar radnog vremena.
Prije osnovnog servisa ili popravka peć ili kotao mora biti prethodno OBAVEZNO osnovno očišćen od nečistoća, pepela ili mi to čišćenje naplaćujemo posebno.
Što znači redovni servis a što popravak peći na pelet ?
Redovni servis tzv. godišnji servis preporučuje se u 5-6 ili početkom 9 mjeseca ali najbolje je iza sezone grijanja, a ne u samoj sezoni grijanja kad imamo veliku gužvu a tu istu uslugu naplaćujemo više. (U servis spada dubinsko čišćenje peći ili kotla, kontrola svih sastavnih dijelova, fino podešavanje peći, te zamjena nekih dotrajalih dijelova ako je stvarno potrebno).
Popravak peći uz vaše obavezno čišćenje, mi trebamo utvrditi uzrok kvara ili u puno slučajeva samo nepravilan rad peći, po potrebi zamijeniti pokvareni dio, te posložiti peć ili kotao da se takvi kvarovi ili nepravilnosti otklone. U puno slučajeva uz popravak potrebno je i educirati same korisnike kako da se služe pećima ili kotlovima na pelete.
Ako je tvrtka BYGREEN d.o.o. izdavatelj jamstva a prema ovjerenom jamstvu koji se potvrdi kod OBAVEZNOG puštanja u pogon te obuku korisnika za rukovanje tog proizvoda, a vi prijavljujete može-bitni kvar mi smo u obavezi što prije popraviti peć ili kotao bez naplate usluge i dijelova, ali sam dolazak tj. izlazak na teren se naplaćuje 0,50 € / km. U slučaju da ne postoji kvar, a mi smo obavezno morali ipak detaljno počistiti peć ili kotao da možemo uopće isprobati ispravnost peći ili kotla, a na rezervni dio koji je pokvaren a ne tvorničkom greškom ne pokriva jamstvo i mi naplaćujemo našu servisnu uslugu i dolazak na teren po cjeniku.
Kad nas nazovete i tražite za svoju “peć na pelet” neki rezervni dio ili servis, molili bi vas da znate ime proizvođača od svoje peći, model, godište, kW, i sl., jer tek tada možemo početi razgovarati i vidjeti da li vam možemo kako pomoći oko rezervnog dijela ili naše servisne usluge.
ON-line ili preko telefona ne popravljamo peći, a pomoć dajemo samo našim kupcima, koliko je tim putem moguće i samo unutar radnog vremena.
Radno vrijeme: ponedjeljak-petak – 08.00 – 16.00 – molimo vas da poštujte naše radno vrijeme
TERMOMONT peći i kotlovi na pelet TOBY -T, H, B noviji modeli i B-SMART nove generacije imaju automatsko SAMOČIŠĆENJE ložišta -gorionika a neki i izmjenjivače sa turbolatorima i stoga je praktički nemoguće da nečistoće i razni talozi smetaju kod ponovnog paljena, a rezultat toga je bolji rad peći i kotlova i manja potrošnja peleta.
REZERVNI DIJELOVI koje prodajemo imaju jamstvo 1 god. samo ako ih ugrađuju ovlašteni serviseri.
Dijelove koje šaljemo direktno kupcima i oni ih samostalno ugrađuju nema jamstva.
Ako je paket kojim slučajem došao do kupca oštećen, a vi ne prijavite odmah štetu kuriru a utvrdi se kasnije neki lom, vi samo snosite sve troškove. Obavezni ste pregledati paket prilikom primopredaje i odmah reagirati te napraviti štetni zapisnik ili ne preuzeti paket, jer naknadno mi ne možemo prijaviti štetu.
Na potrošne dijelove i dijelove koji su direktno i indirektno izloženi vatri nema jamstva (grijači, ložišta, gorionici, senzori, sonde, moto-reduktori, turbolatori i sl. dijelovi)